WARUNKI I ZASADY SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM PONADNORME.PL
SŁOWNIK
- Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep Internetowy ponadnorme.pl skompletuje zamówienie i przekaże do wysłania z Magazynu za pośrednictwem poczty lub kuriera, na adres wskazany przez Klienta oraz przewidywany czas dostarczenia przesyłki
- Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w Sklepie Internetowym ponadnorme.pl;
- Konto – udostępniony nieodpłatnie dla Klienta dostęp do zasobów Sklepu Internetowego ponadnorme.pl, zawierający dane dotyczące Klienta, w tym historię dokonanych przez niego zakupów w ramach Sklepu;
- Koszyk – element Sklepu Internetowego ponadnorme.pl, za pomocą którego Klient precyzuje szczegóły zamówienia takie jak: ilość produktów, adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, sposób płatności, itp.
- Magazyn – miejsce, w którym następuje kompletowanie zamówień Klientów, mieszczące się w Legionowie, adres: Józefa Sowińskiego 7/73, 05-120 Legionowo;
- Podmiot realizujący płatność – zewnętrzny w stosunku do Sklepu Internetowego ponadnorme.pl podmiot, pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu elektronicznego, przelewu bankowego lub płatności kartą kredytową.
- Regulamin – niniejszy regulamin działalności Sklepu Internetowego ponadnorme.pl
- Sklep Internetowy ponadnorme.pl (Sklep) – sklep działający pod adresem ponadnorme.pl, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem Internetu;
- Strona produktowa – strona w Sklepie Internetowym ponadnorme.pl, na której przedstawione są informacje na temat konkretnego Towaru
- Towar – artykuł oferowany przez Sklep Internetowy ponadnorme.pl
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego ponadnorme.pl, określające rodzaj i ilość Towaru, jego cenę całkowitą wraz z kosztami przesyłki i innymi, wiążące się z obowiązkiem zapłaty przez klienta.
§ 1. Warunki ogólne.
- Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady korzystania z usług Sklepu Internetowego ponadnorme.pl.
- W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
- Sklep Internetowy ponadnorme.pl udostępnia Klientom Regulamin nieodpłatnie, w sposób umożliwiający jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
- Sklep Internetowy ponadnorme.pl. jest platformą prowadzoną przez:
- Ponadnorme P.S.A. z siedzibą w Legionowie, adres: Józefa Sowińskiego 7/73, 05-120 Legionowo, NIP: 5361964207, REGON: 52286081000000, KRS: 0000987473
- e-mail: sklep@ponadnorme.pl
- Klienci, przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego ponadnorme.pl są zobowiązani do zapoznania się z Regulaminem.
- Prawidłowe i pełne korzystanie przez Klientów z usług Sklepu Internetowego ponadnorme.pl wymaga spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych warunków technicznych:
- przeglądarka internetowa z obsługą Java Script: Mozilla Firefox (wersja 100 lub nowsza) lub Google Chrome (wersja 102 lub nowsza);
- minimalna rozdzielczość ekranu 1024 x 768 pikseli lub wyższa;
- posiadanie konta poczty elektronicznej, działającej na dowolnym serwerze oraz dostępu do sieci Internet.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu komunikatów i danych w związku ze świadczonymi przez Sklep Internetowy ponadnorme.pl usługami, Sklep Internetowy ponadnorme.pl podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych przesyłanych w Internecie.
- Sklep Internetowy ponadnorme.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
§ 2. Warunki korzystania ze Sklepu Internetowego ponadnorme.pl.
- Korzystanie z usług Sklepu Internetowego ponadnorme.pl jest możliwe po dokonaniu rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie Sklepu internetowego ponadnorme.pl (zakupy poprzez rejestrację) albo przez podanie adresu e-mail i innych niezbędnych danych osobowych umożliwiających realizację Zamówienia (zakupy bez rejestracji).
- W celu dokonania rejestracji, Klient wypełnia formularz rejestracyjny dostępny na stronach internetowych Sklepu Internetowego ponadnorme.pl poprzez podanie swojego loginu, adresu e-mail, imienia, nazwiska oraz roku urodzenia.
- Poprzez dokonanie Rejestracji, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu, akceptuje jego postanowienia i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Ponadnorme P.S.A. z siedzibą w Legionowie , adres: Józefa Sowińskiego 7/73, 05-120 Legionowo w celach związanych z realizacją Zamówienia. Klient dodatkowo może wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych do celów promocji i reklamy działalności Sklepu Internetowego ponadnorme.pl.
- Po wypełnieniu i potwierdzeniu informacji zawartych w formularzu rejestracyjnym na podany w nim adres e-mail zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia dokonania rejestracji.
- W wyniku prawidłowo dokonanej rejestracji Klient otrzymuje dostęp do utworzonego dla niego Konta, z którego może korzystać w ramach Sklepu po podaniu zgłoszonego podczas rejestracji adresu e-mail oraz hasła (logowanie).
- Informacje podane przez Klienta podczas rejestracji lub wymagane przy zakupach bez rejestracji powinny być zgodne z prawdą oraz aktualne. W przypadku podania informacji nieprawdziwych lub nieaktualnych, Sklep Internetowy ponadnorme.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji Zamówienia.
- Klient zobowiązany jest w szczególności do:
- korzystania z usług Sklepu Internetowego ponadnorme.pl w sposób nie powodujący zakłóceń w jego funkcjonowaniu, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- korzystania z usług oferowanych przez Sklep Internetowy ponadnorme.pl w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (w tym niedostarczania treści o charakterze bezprawnym) oraz postanowieniami Regulaminu;
- korzystania z usług oferowanych przez Sklep Internetowy ponadnorme.pl w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów oraz dla Sklepu;
- korzystania z usług oferowanych przez Sklep Internetowy ponadnorme.pl z poszanowaniem dóbr osobistych i innych praw osób trzecich, w tym z poszanowaniem dobrego imienia Sklepu.
- W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień określonych w ust. 7 powyżej, Sklep Internetowy ponadnorme.pl może pozbawić Klienta prawa korzystania z usług Sklepu lub ograniczyć dostęp Klienta do części lub całości zasobów Sklepu, ze skutkiem natychmiastowym. Klient, który został pozbawiony prawa do korzystania z usług Sklepu Internetowego ponadnorme.pl nie może dokonać ponownej rejestracji bez uprzedniej zgody Sklepu.
§ 3. Składanie Zamówienia.
- Klient może składać Zamówienia w Sklepie Internetowym ponadnorme.pl przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę przez wszystkie dni w roku, jednakże ich realizacja odbywa się w dni robocze w godzinach od 10:00 do 18:00. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz w święta będą realizowane w następnym dniu roboczym.
- W przypadku dokonania przez Klienta rejestracji w Sklepie Internetowym ponadnorme.pl, do złożenia Zamówienia konieczne jest zalogowanie się do Sklepu, wybranie Towaru, którym Klient jest zainteresowany za pomocą opcji „DODAJ DO KOSZYKA” lub „DO KOSZYKA”, wskazanie sposobu odbioru i płatności za Zamówienie.
- Klient zainteresowany dokonaniem jednorazowych zakupów w Sklepie Internetowym ponadnorme.pl (z pominięciem procesu rejestracji i logowania) klika w opcję „Kup bez rejestracji”, gdzie podaje swój adres e-mail oraz podejmuje inne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje a następnie wybiera interesujący go Towar za pomocą opcji „DODAJ DO KOSZYKA” lub „DO KOSZYKA”.
- W Zamówieniu (w Koszyku), Klient wskazuje:
- zamawiany towar;
- adres, na jaki ma być dostarczony towar, będący jednocześnie adresem, jaki ma być zamieszczony na fakturze;
- sposób dostawy;
- sposób płatności.
- Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych i naciśnięciu opcji „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty” wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia, zawierające:
- dane i adres Klienta;
- przedmiot Zamówienia;
- jednostkową oraz łączną cenę zamawianych Towarów (wraz ze wszystkimi opłatami dodatkowymi i kosztami dostawy).
- Wysłanie Zamówienia przez Klienta (zatwierdzenie opcji „Składam zamówienie z obowiązkiem zapłaty”) stanowi ofertę Klienta złożoną Ponadnorme P.S.A. w przedmiocie zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.
- Niezwłocznie po złożeniu Zamówienia (zarejestrowaniu Zamówienia w systemie sprzedaży Sklepu Internetowego ponadnorme.pl) Klient otrzymuje informację na wskazany przez siebie adres e-mail, potwierdzającą, że zamówienie dotarło do Sklepu.
- Umowa sprzedaży zawarta zostaje z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia, o którym mowa w ust. 7.
- Klient wraz z przesyłką otrzyma również potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na piśmie.
§ 4. Ceny Towarów i formy płatności.
- Ceny Towarów zamieszczonych na stronie Sklepu Internetowego ponadnorme.pl przy oferowanym produkcie:
- podawane są w złotych polskich;
- zawierają podatek VAT i cło;
- nie obejmują informacji na temat kosztów przesyłki (które podawane są w trakcie składania zamówienia).
- Ceną wiążącą i ostateczną jest cena Towaru podana na stronie Sklepu Internetowego ponadnorme.pl w chwili składania Zamówienia przez Klienta.
- Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia przedstawiana jest na stronie ponadnorme.pl po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy Zamówienia i formy płatności, a przed jego akceptacją.
- Klient może dokonać płatności za zamówiony Towar:
- gotówką przy odbiorze Towaru osobie działającej w imieniu przewoźnika, któremu Sklep Internetowy ponadnorme.pl powierzył dostawę zamówionego Towaru, zgodnie z dyspozycją Klienta (płatność za pobraniem);
- przelewem elektronicznym, bankowym lub kartą kredytową (przedpłata), przy czym w razie wyboru przez Klienta przedpłaty, brak wpływu środków na rachunek bankowy PL 68 1050 1025 1000 0090 3282 3941 (ING) w terminie 14 dni od złożenia Zamówienia spowoduje anulowanie Zamówienia. Operatorem przelewów elektronicznych, bankowych lub operacji kartami płatniczymi są podmioty realizujące płatność: PAYU SA działający na zlecenie Ponadnorme.pl;
- W przypadku wybranych Towarów lub kategorii towarowych, z uwagi na ich właściwości lub wartość, Sklep Internetowy ponadnorme.pl zastrzega sobie możliwość wyłączenia lub ograniczenia niektórych sposobów dostawy Towarów lub form dokonania zapłaty za Zamówienie.
- Sklep Internetowy ponadnorme.pl zastrzega sobie prawo do dokonania na bieżąco zmian w cenach Towarów znajdujących się w ofercie oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w zdaniu poprzednim nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży i będą one realizowane na zasadach dotychczasowych.
- Promocje w Sklepie Internetowym ponadnorme.pl nie podlegają łączeniu o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
§ 5. Modyfikacja Zamówienia.
- Klient może dokonywać zmian w Zamówieniu aż do momentu wysłania Zamówienia do Klienta.
- Zmian można dokonać kontaktując się z Działem Obsługi Klienta ponadnorme.pl, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@ponadnorme.pl.
- Zmiany mogą dotyczyć: rezygnacji z całości Zamówienia bądź jego części, a także zmiany w adresie dostawy, zmiany formy dostawy bądź też zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z Zamówienia zwrot należności nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta, w takiej samej formie płatności, w jakiej dokonał jej Klient.
§ 6. Realizacja Zamówienia.
- Sklep Internetowy ponadnorme.pl rozpoczyna realizację Zamówienia:
- w systemie płatności za pobraniem – niezwłocznie po zakończeniu przez Klienta procesu składania Zamówienia na stronie Sklepu Internetowego ponadnorme.pl;
- w systemie przedpłat – niezwłocznie po otrzymaniu przez Sklep Internetowy ponadnorme.pl potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.
- Jeżeli Sklep Internetowy ponadnorme.pl nie może zrealizować Zamówienia w całości lub części z tego powodu, że Towar nie jest dostępny, zawiadomi o tym niezwłocznie Klienta wysyłając e-mail na adres podany przez Klienta. Klientowi w takim wypadku przysługuje możliwość zmiany Zamówienia w całości lub w części lub zwrot zapłaconej za niedostępny Towar ceny.
- W przypadku częściowej niedostępności Towarów objętych Zamówieniem Klienta, całość zamówienia zostanie dostarczona Klientowi po ich wpływie do Magazynu.
- Termin realizacji zamówienia nie może przekroczyć 30 dni od daty jego złożenia. Jeśli w przypadku określonych towarów termin ten jest dłuższy, Sklep Internetowy zawiadomi o tym niezwłocznie Klienta wysyłając e-mail na adres podany przez Klienta. Klientowi w takim wypadku przysługuje możliwość zmiany Zamówienia w całości lub w części lub zwrot zapłaconej za niedostępny Towar ceny. Jeśli zapłata za towar nastąpiła z góry – Sklep Internetowy ponadnorme.pl zwróci Klientowi należność za Towar, w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych od daty anulowania Zamówienia w takiej samej formie płatności, w jakiej nastąpiła zapłata.
- Do każdego Zamówienia wystawiane jest potwierdzenie zawarcia umowy na odległość, pouczenie o możliwości odstąpienia od umowy, formularz odstąpienia od umowy oraz wystawiana jest faktura VAT.
- Czas realizacji Zamówienia wynosi od 2 do 30 dni w zależności od zamawianych produktów. Szczegółowa informacja dotycząca czasu realizacji Zamówienia jest podawana w momencie składania Zamówienia, oraz jest podana przy każdym produkcie w momencie jego zamawiania.
§ 7. Dostawa.
- Dostawa Towarów odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w Zamówieniu sposób. Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia przez Klienta Zamówienia. Koszt dostawy wskazany jest w Koszyku podczas procesu składania Zamówienia.
- Zamówienie może być dostarczone do Klienta w zależności od jego wyboru:
- na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu;
- Zamówienia realizowane są na terenie Polski i mogą być dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej pod wskazany w Zamówieniu adres pocztowy.
- Sklep Internetowy ponadnorme.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostawie zamówionego Towaru, wynikające z błędnie podanego przez Klienta lub niedokładnego adresu dostawy.
§ 8. Warunki reklamacji (zgłoszenie niezgodności towaru z umową lub niemożliwością zalogowania się do sklepu internetowego).
- Sklep Internetowy ponadnorme.pl, jako sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi towaru wolnego od wad.
- Sklep Internetowy ponadnorme.pl, jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność z umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego Klienta, w zakresie określonym ustawą z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014r. poz. 827) oraz ustawą Kodeks Cywilny o (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 z późn. zm.).
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w Sklepie Internetowym ponadnorme.pl w przypadku stwierdzenia, że dostarczony Towar jest niezgodny z umową. W takim przypadku Klient powinien odesłać Towar na adres:
- Ponadnorme P.S.A.
Józefa Sowińskiego 7/73
05-120 Legionowo
- Ponadnorme P.S.A.
- Sklep Internetowy ponadnorme.pl w ciągu 14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty zakupu. Roszczenie przedawnia się wraz z upływem roku od stwierdzenia wady.
- Jeżeli Towar ma wadę, Klientowi przysługuje bezzwłoczna wymiana na towar bez wad oraz odstąpienie od umowy w przypadku wady istotnej.
- Jeżeli wymiana będzie się opóźniać, Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy lub wnioskowaniu o obniżenie ceny towaru.
- Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie do zakupów dokonanych przez konsumentów.
- W przypadku trudności z zalogowaniem się do sklepu internetowego należy skontaktować się z obsługą klienta mailowo: sklep@ponadnorme.pl
§ 9. Warunki gwarancji.
- Towary sprzedawane przez Sklep Internetowy ponadnorme.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
- W przypadku Towaru, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować nieprawidłowości dostarczonego Towaru:
- korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje sprzęt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), przy czym może on według swego wyboru, zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sklepu Internetowego ponadnorme.pl, który pełni rolę pośrednika przekazującego reklamację; lub
- korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy, Sklepu Internetowego ponadnorme.pl, w związku z niezgodnością towaru z umową.
§ 10. Prawo odstąpienia od umowy (zwrot Towaru).
- Klient będący konsumentem ma prawo, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, odstąpić od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia Towaru, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 czerwca 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827), o zachowaniu terminu decyduje data nadania.
- W przypadku kiedy jedno zamówienie dostarczane jest w częściach, termin ten biegnie od dostarczenia ostatniego towaru.
- W przypadku prenumerat termin odstąpienia od umowy liczony jest od dnia dostarczenia pierwszego numeru magazynu.
- Odstąpienie od umowy wymaga złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy. W tym celu można skorzystać z formularza odstąpienia od umowy), w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej. Formularz w wersji papierowej należy odesłać na adres:
- Ponadnorme P.S.A.
Józefa Sowińskiego 7/73
05-120 Legionowo
- Ponadnorme P.S.A.
- Klient ma obowiązek zwrócić towar nie później niż 14 dnia od dnia, w którym odstąpił od umowy. O zachowaniu terminu decyduje data nadania.
- Klient odsyła towar poleconą przesyłką pocztową na swój koszt. UWAGA: Sklep internetowy ponadnorme.pl nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- W przypadku odstąpienia od umowy Sklep Internetowy ponadnorme.pl zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Sklep internetowy ponadnorme.pl
- Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient dokonując płatności za towar. Klient nie ponosi żadnych kosztów w związku ze zwrotem należności.
- Ponadnorme P.S.A. zastrzega sobie prawo wstrzymania się ze zwrotem należności do momentu otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1 powyżej, nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do towarów:
- „na zamówienie”, czyli o właściwościach określonych przez Klienta (na indywidualne zamówienie);
- dzienników, periodyków lub czasopism;
- rozpakowane z fabrycznego opakowania nagrania audialnych i wizualnych.
- W chwili odstąpienia przez Klienta od umowy zawartej na odległość wygasają wszystkie powiązane z nią umowy dodatkowe.
§ 11. Dane osobowe.
- Dokonując rejestracji w Sklepie Internetowym ponadnorme.pl Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych związanych z realizacją Zamówień dokonywanych w Sklepie Internetowym ponadnorme.pl. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie Zamówienia Klienta przez Sklep Internetowy ponadnorme.pl.
- Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych” (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
- Zgodne z ustawą wskazaną w ust. 2 powyżej, Klienci Sklepu internetowego ponadnorme.pl mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikowania oraz żądania usunięcia.
- Dane osobowe, których administratorem jest Sklep Internetowy ponadnorme.pl, nie są przekazywane żadnym podmiotom trzecim, z wyjątkiem podmiotów uprawnionych do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów prawa (w szczególności organy wymiaru sprawiedliwości).
§ 12. Postanowienia końcowe.
- Informacje o Towarach, prezentowanych na stronach Sklepu Internetowego ponadnorme.pl, w szczególności ich opisy i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy określone w art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- Zdjęcia Towarów prezentowanych przez Sklep Internetowy ponadnorme.pl zrobione zostały z należytą starannością tak, by jak najrzetelniej odzwierciedlić rzeczywisty wygląd Towarów, jednakże ze względu na jakość oświetlenia bądź zastosowaną rozdzielczość, mogą nieznacznie odbiegać od wizerunku Towaru znajdującego się w sprzedaży.
- Ceny podane w Sklepie Internetowym ponadnorme.pl są ważne tylko w ofercie internetowej.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz.827).
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 5 sierpnia 2022.
- Sklep Internetowy ponadnorme.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. O każdej zmianie Regulaminu sklep internetowy ponadnorme.pl powiadomi Klientów pocztą elektroniczną wysłaną na adresy e-mail na 14 dni przed wejściem w życie Regulaminu.